Odstąpienie od umowy
Spis treści
Jak postępować w przypadku, gdy chcesz zwrócić nieużywany produkt?
Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru.
Posiadam konto w sklepiku
- Zaloguj się zakładce "Twoje konto" - kliknij obszar "Zwroty towarów",
- Kliknij opcję- "dodaj zwrot ",
- Wybierz zamówienie, z którego chcesz zwrócić towar/y,
- Wybierz towary do zwrotu,
- Potem postępuj zgodnie z kolejnymi krokami, przez które przeprowadzi Cię system.
Nie posiadam konta w sklepiku
- Wypełnij formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj,
- Zapakuj i zabezpiecz towar do zwrotu,
- Odeślij nam towary na nasz adres:
ArteSania Sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 36/15
05-400 Otwock
Jak postępować w sytuacji, gdy chcesz coś reklamować?
Posiadam konto w sklepiku
- Zaloguj się zakładce "Twoje konto" - kliknij obszar "Reklamacje towarów"
- Kliknij opcję- "dodaj reklamacje ",
- Wybierz zamówienie, z którego chcesz reklamować towar/y,
- Wybierz towary do reklamacji — klikając w znaku "+" który znajduje się obok tabelki określającej ilość towaru,
- Potem postępuj zgodnie z kolejnymi krokami, przez które przeprowadzi Cię system.
Nie posiadam konta w sklepiku
1. Napisz do nas e-maila na: kontakt@nastrychu.pl
w mailu zawrzyj informacje takie jak:
- numer zamówienia/imię i nazwisko zamawiającego
- opis problemu — podaj powód reklamacji
- zdjęcia pokazujące wadę/usterkę
Te pierwsze kroki znacznie usprawnią pierwszy etap reklamacji.
Masz inne pytania? Prosimy o kontakt e-mailowy: kontakt@nastrychu.pl