Inne pytania

Jak zdobyć kupon rabatowy?
O promocjach i rabatach informujemy na stronie sklepu, na naszym fanpage na Facebooku, na Instagramie i/lub w newsletterach.

Przesyłka została wysłana jakiś czas temu, powinna być już u mnie. Co się z nią dzieje?
Prosimy o kontakt mailowy lub za pomocą formularza kontaktowego. Proszę przygotować numer zamówienia.

Jak skorzystać z bonu upominkowego?

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, zamówienie można odebrać po w naszej siedzibie (ul. Tysiąclecia 36, Otwock), od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15, po otrzymaniu wiadomości e-mail, że zamówienie jest spakowane/gotowe do odbioru.

Czy mają Państwo sklep stacjonarny? Czy mogę przyjść do Państwa na zakupy?
Nie mamy sklepu stacjonarnego. Złożone i opłacone wcześniej na stronie sklepu zamówienie można odebrać osobiście w naszej siedzibie (Tysiąclecia 36, Otwock) od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15, po otrzymaniu wiadomości e-mail, że zamówienie jest spakowane/gotowe do odbioru.

Czy można kupić u Państwa coś na raty?
Nie ma takiej możliwości bezpośrednio w naszym sklepiku ale podpowiemy, że mogą się Państwo ubiegać o kredyt w systemie DotPay. W związku z tym proszę się kontaktować bezpośrednio z serwisem DotPay. Można u nas płacić z pomocą systemu DotPay.

 

Masz inne pytania? Prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel