Inne pytania
Jak zdobyć kupon rabatowy?
O promocjach i rabatach informujemy na stronie sklepu, na naszym fanpage na Facebooku, na Instagramie i/lub w newsletterach.
Przesyłka została wysłana jakiś czas temu, powinna być już u mnie. Co się z nią dzieje?
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Proszę przygotować numer zamówienia.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, zamówienie można odebrać w naszej siedzibie (ul. Tysiąclecia 36/15, Otwock), od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15, po otrzymaniu wiadomości e-mail, że zamówienie jest spakowane/gotowe do odbioru.
Czy mają Państwo sklep stacjonarny? Czy mogę przyjść do Państwa na zakupy?
Nie mamy sklepu stacjonarnego. Złożone i opłacone wcześniej na stronie sklepu zamówienie można odebrać osobiście w naszej siedzibie (Tysiąclecia 36/15, Otwock) od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15, po otrzymaniu wiadomości e-mail, że zamówienie jest spakowane/gotowe do odbioru.
Czy można kupić u Państwa coś na raty?
Mogą się Państwo ubiegać o kredyt w systemie Raty Alior Bank lub mBank mRaty po przejściu do płatności.
Masz inne pytania? Prosimy o kontakt za pomocą kontakt mailowy.