Składanie zamówienia

Czy koszyk się zapamiętuje?

Tak, koszyk jest zapamiętywany przez określoną liczbę dni. Produkty z koszyka mogą usunąć się po wyczyszczeniu pamięci cookies w Twoim urządzeniu. 

Produkty z koszyka mogą zniknąć w przypadku, gdy zostaną wykupione przez inne osoby. 

Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Nie, nie trzeba się rejestrować, by złożyć zamówienie. 

Mam problem ze złożeniem zamówienia / system nie chce przyjąć mojego zamówienia.

Najczęstszym powodem jest brak wystarczającej ilości produktu w magazynie – należy czytać komunikaty na liście produktów w koszyku. Przy brakującym produkcie pojawi się informacja na czerwono, która poinformuje Cię o tym, którego produktu nie ma już obecnie w ofercie. 

Jeśli w koszyku nie ma komunikatów, a nadal nie możesz złożyć zamówienia, prosimy o kontakt mailowy: kontakt@nastrychu.pl

Chciałbym kupić produkt z Państwa sklepu. Czy macie go Państwo w magazynie?

Jeśli można dodać produkt „do koszyka” i złożyć zamówienie, to produkt jest dostępny i mamy go w magazynie. Nie ma możliwości kupienia niedostępnych produktów. Nie mamy większej ilości produktów, niż pokazano na stronie sklepu.

Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia. Czy zamówienie jest przyjęte?

Proszę sprawdzić folder SPAM w skrzynce mailowej. Jeśli nie ma tam powiadomienia – prosimy o kontakt za pomocą e-mailowy lub telefoniczny.

Często powodem takiej sytuacji jest błędne wpisanie adresu e-mail.

Zamówienie jest złożone, kiedy otrzymują Państwo jego numer.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Nie, zamówienia można składać jedynie przez naszą stronę www.nastrychu.pl

Czy jest określona kwota minimalna zamówienia?

Nie, nie ma określonej kwoty zamówienia.

Chcę zarezerwować produkt. Jak to zrobić?

Nie ma możliwości rezerwacji produktów. Dodanie produktu do przechowalni i/lub koszyka nie powoduje, że produkt jest zarezerwowany. Taka opcja jest niedostępna.

Złożyłem zamówienie, ale chciałbym jeszcze coś domówić. Czy jest taka możliwość? 

Nie ma możliwości domawiania produktów ani łączenia zamówień.

Czy mogę anulować zamówienie?

Można anulować zamówienie, zanim trafi ono do realizacji. Zaloguj się i wejdź w zakładkę "Twoje konto", wybierz "bieżące" w polu "Zamówienia i dostępne środki", kliknij "zobacz zamówienie" przy wybranym zamówieniu. Następnie wybierz "anuluj zamówienie". 

Chciałbym zamówić produkt, którego nie mają Państwo w sklepie. Czy jest możliwość ściągnięcia produktów spoza oferty?

Sprowadzamy produkty spoza oferty wg możliwości. Poszukiwane produkty możesz wpisać na Listę poszukiwanych produktów.

 

Masz inne pytania? Prosimy o kontakt e-mailowy: kontakt@nastrychu.pl 

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel