Składanie zamówienia

Czy koszyk się zapamiętuje?
Koszyk jest zapamiętywany jedynie po zalogowaniu dla zarejestrowanych klientów. Produkty z koszyka mogą zniknąć jedynie w przypadku, gdy zostaną wykupione przez inne osoby. 

Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?
Nie, nie trzeba się rejestrować, by złożyć zamówienie. Wystarczy po wejściu do koszyka, wybraniu opcji płatności i przesyłki, oraz kliknięciu „Kupuję i płacę” wybrać „Złóż zamówienie” i wpisać swoje dane, postępować wg instrukcji. Składając zamówienia bez rejestracji nie mają Państwo np. dostępu do historii własnych zamówień, przechowalni, podglądu statusu zamówienia. Informacja o zmianie statusu zamówienia jest automatycznie wysyłana e-mailem na adres podany podczas składania zamówienia.

Mam problem ze złożeniem zamówienia / system nie chce przyjąć mojego zamówienia.
Najczęstszym powodem jest brak wystarczającej ilości produktu w magazynie – należy czytać komunikaty nad listą produktów w koszyku. Jeśli w koszyku nie ma komunikatów, a nadal nie możesz złożyć zamówienia, prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego.

Chciałbym kupić produkt z Państwa sklepu. Czy macie go Państwo w magazynie?
Jeśli można dodać produkt „do koszyka” i złożyć zamówienie, to produkt jest dostępny i mamy go w magazynie. Nie ma możliwości kupienia niedostępnych produktów. Nie mamy większej ilości produktów niż pokazano na stronie sklepu.

Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia. Czy zamówienie jest przyjęte?
Proszę sprawdzić folder SPAM w skrzynce mailowej. Jeśli nie ma tam powiadomienia – prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego. Często powodem takiej sytuacji jest błędne wpisanie adresu e-mail podczas rejestracji. Zamówienie jest złożone, kiedy otrzymują Państwo jego numer.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Zamówienia można składać jedynie na stronie http://sklepik.na-strychu.pl

Czy jest określona kwota minimalna zamówienia?
Zamówienie nie może mieć wartości mniejszej niż 1zł.

Chcę zarezerwować produkt. Jak to zrobić?
Nie ma możliwości rezerwacji produktów. Dodanie produktu do przechowalni i/lub koszyka nie powoduje, że produkt jest zarezerwowany. Taka opcja jest niedostępna.

Złożyłem zamówienie ale chciałbym jeszcze coś domówić. Czy jest taka możliwość? Jak to zrobić?
Można edytować zamówienie zanim trafi do realizacji. Zaloguj się i wejdź w zakładkę "Twoje konto", wybierz "bieżące" w polu "Zamówienia i dostępne środki", kliknij "zobacz zamówienie" przy wybranym zamówieniu. Następnie wybierz "edytuj zamówienie" - zamówienie zostanie otwarte, będzie można je edytować ale koniecznościa będzie jego ponowne złożenie/zatwierdzenie. Pamiętaj, by zatwierdzić edytowane zamówienie.

Czy mogę anulować zamówienie?
Można anulować zamówienie zanim trafi do realizacji. Zaloguj się i wejdź w zakładkę "Twoje konto", wybierz "bieżące" w polu "Zamówienia i dostępne środki", kliknij "zobacz zamówienie" przy wybranym zamówieniu. Następnie wybierz "anuluj zamówienie"

Chciałbym zamówić produkt, którego nie mają Państwo w sklepie. Czy jest możliwość ściągnięcia produktów spoza oferty?
Sprowadzamy produkty spoza oferty wg możliwości. Poszukiwane produkty możesz wpisać na Listę poszukiwanych produktów.

 

Masz inne pytania? Prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel