Składanie zamówienia

Czy koszyk się zapamiętuje?

Tak, koszyk jest zapamiętywany przez określoną liczbę dni. Produkty z koszyka mogą usunąć się po wyczyszczeniu pamięci cookies w Twoim urządzeniu. 

Produkty z koszyka mogą zniknąć w przypadku, gdy zostaną wykupione przez inne osoby. 

Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Nie, nie trzeba się rejestrować, by złożyć zamówienie. 

Mam problem ze złożeniem zamówienia / system nie chce przyjąć mojego zamówienia.

Najczęstszym powodem jest brak wystarczającej ilości produktu w magazynie – należy czytać komunikaty na liście produktów w koszyku. Przy brakującym produkcie pojawi się informacja na czerwono, która poinformuje Cię o tym, którego produktu nie ma już obecnie w ofercie. 

Jeśli w koszyku nie ma komunikatów, a nadal nie możesz złożyć zamówienia, prosimy o kontakt mailowy: kontakt@nastrychu.pl

Chciałbym kupić produkt z Państwa sklepu. Czy macie go Państwo w magazynie?

Jeśli można dodać produkt „do koszyka” i złożyć zamówienie, to produkt jest dostępny i mamy go w magazynie. Nie ma możliwości kupienia niedostępnych produktów. Nie mamy większej ilości produktów, niż pokazano na stronie sklepu.

Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia. Czy zamówienie jest przyjęte?

Proszę sprawdzić folder SPAM w skrzynce mailowej. Jeśli nie ma tam powiadomienia – prosimy o kontakt za pomocą e-mailowy lub telefoniczny.

Często powodem takiej sytuacji jest błędne wpisanie adresu e-mail.

Zamówienie jest złożone, kiedy otrzymują Państwo jego numer.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Nie, zamówienia można składać jedynie przez naszą stronę www.nastrychu.pl

Czy jest określona kwota minimalna zamówienia?

Nie, nie ma określonej kwoty zamówienia.

Chcę zarezerwować produkt. Jak to zrobić?

Nie ma możliwości rezerwacji produktów. Dodanie produktu do przechowalni i/lub koszyka nie powoduje, że produkt jest zarezerwowany. Taka opcja jest niedostępna.

Złożyłem zamówienie, ale chciałbym jeszcze coś domówić. Czy jest taka możliwość? 

Nie ma możliwości domawiania produktów ani łączenia zamówień.

Czy mogę anulować zamówienie?

Można anulować zamówienie, zanim trafi ono do realizacji. Zaloguj się i wejdź w zakładkę "Twoje konto", wybierz "bieżące" w polu "Zamówienia i dostępne środki", kliknij "zobacz zamówienie" przy wybranym zamówieniu. Następnie wybierz "anuluj zamówienie". 

Chciałbym zamówić produkt, którego nie mają Państwo w sklepie. Czy jest możliwość ściągnięcia produktów spoza oferty?

Sprowadzamy produkty spoza oferty wg możliwości. Poszukiwane produkty możesz wpisać na Listę poszukiwanych produktów.

 

Masz inne pytania? Prosimy o kontakt e-mailowy: kontakt@nastrychu.pl 

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel