Realizacja zamówienia i wysyłka

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia? 

Zaloguj się i wejdź w zakładkę "Twoje konto", wybierz "bieżące" w polu "Zamówienia i dostępne środki" - tam znajdziesz informacje na temat wybranego zamówienia.

Jeśli nie jesteś zarejestrowany, sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą w podanym przy zamówieniu adresie e-mailowym - wysyłamy informacje o zmianie statusu zamówienia. 

Ile trwa realizacja zamówienia?

Przesyłki nadajemy zwykle w 1 dzień roboczy od nadejścia płatności, jednak często udaje się nam wysłać zamówienia szybciej, nawet tego samego dnia. W przypadku zamówień wysyłanych „za pobraniem” czas realizacji liczy się od momentu złożenia zamówienia. Przesyłka kurierem DPD, InPost lub do Paczkomatu trwa zazwyczaj 1 dzień roboczy, przesyłka Pocztą Polską (usługa „Kurier 2.0”) trwa do 2 dni roboczych. Przesyłka do Punktu Odbioru trwa 3-5 dni roboczych.

Czas przesyłki zagranicznej jest zależny od kraju adresata i rodzaju przesyłki.

Jakie są dostępne sposoby wysyłki? Ile kosztuje wysyłka? Czy mogę odebrać zamówienie osobiście? Czy mają Państwo darmową dostawę?

Zapraszamy do zakładki Warunki dostawy.

Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką poza granice Polski?

Tak, wszystkie informacje znajdują się w zakładce: dostawa.

 

Masz inne pytania? Prosimy o kontakt e-mailowy: kontakt@nastrychu.pl 

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel