Realizacja zamówienia i wysyłka
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Zaloguj się i wejdź w zakładkę "Twoje konto", wybierz "bieżące" w polu "Zamówienia i dostępne środki" - tam znajdziesz informacje na temat wybranego zamówienia.
Jeśli nie jesteś zarejestrowany, sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą w podanym przy zamówieniu adresie e-mailowym - wysyłamy informacje o zmianie statusu zamówienia.
Ile trwa realizacja zamówienia?
Przesyłki nadajemy zwykle w 1 dzień roboczy od nadejścia płatności, jednak często udaje się nam wysłać zamówienia szybciej, nawet tego samego dnia. W przypadku zamówień wysyłanych „za pobraniem” czas realizacji liczy się od momentu złożenia zamówienia. Przesyłka kurierem DPD, InPost lub do Paczkomatu trwa zazwyczaj 1 dzień roboczy, przesyłka Pocztą Polską (usługa „Kurier 2.0”) trwa do 2 dni roboczych. Przesyłka do Punktu Odbioru trwa 3-5 dni roboczych.
Czas przesyłki zagranicznej jest zależny od kraju adresata i rodzaju przesyłki.
Jakie są dostępne sposoby wysyłki? Ile kosztuje wysyłka? Czy mogę odebrać zamówienie osobiście? Czy mają Państwo darmową dostawę?
Zapraszamy do zakładki Warunki dostawy.
Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką poza granice Polski?
Tak, wszystkie informacje znajdują się w zakładce: dostawa.
Masz inne pytania? Prosimy o kontakt e-mailowy: kontakt@nastrychu.pl