Logowanie i rejestracja

Jakie są plusy rejestracji?
Dzięki rejestracji mają Państwo dostęp do historii swoich zamówień. Produkty nie znikają z koszyka* - mogą Państwo odłożyć zakupy na późniejszy czas bez tracenia listy produktów w koszyku jednak koszyk zapamiętuje się po zalogowaniu - należy o tym pamiętać. Mogą Państwo dodawać produkty do "Przechowalni" - świetnie się sprawdza w przypadku, gdy jesteście zainteresowani produktem ale nie chcecie go zamówić przy najbliższym zamówieniu. Zaznaczamy, że koszyk ani przechowalnia nie oznaczają rezerwacji produktów.

*(chyba, że zostaną wykupione przez inne osoby)

Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?
Nie, nie trzeba się rejestrować, by złożyć zamówienie. Wystarczy po wejściu do koszyka, wybraniu opcji płatności i przesyłki, oraz kliknięciu „Kupuję i płacę” wybrać „Złóż zamówienie” i wpisać swoje dane, postępować wg instrukcji. Składając zamówienia bez rejestracji nie mają Państwo np. dostępu do historii własnych zamówień, przechowalni, podglądu statusu zamówienia. Informacja o zmianie statusu zamówienia jest automatycznie wysyłana e-mailem na adres podany podczas składania zamówienia.

Nie mogę się zalogować. Nie pamiętam hasła lub system nie loguje mnie po wpisaniu danych.
Proszę skorzystać z opcji "Nie pamiętam loginu lub hasła" na stronie logowania. W razie dalszych pytań, pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego.

 

Masz inne pytania? Prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel