Logowanie i rejestracja

Jakie są plusy rejestracji?

 

Mają Państwo dostęp do historii swoich zamówień oraz dostęp do statusu zamówienia. 

Przy składaniu zamówienia nie ma potrzeby ciągłego wpisywania danych do wysyłki ani do faktury. 

Wartości produktów kupionych w ciągu ostatnich 365 dni sumują się, dzięki czemu przysługuje Państwu rabat kumulacyjny. (do kwot nie wlicza się wysyłka) 

Można dodawać towary do listy życzeń/listy towarów obserwowanych — świetnie się sprawdza w przypadku, gdy jesteście zainteresowani produktem, ale nie chcecie go zamówić przy najbliższym zamówieniu.

Zaznaczamy, że koszyk ani lista nie oznaczają rezerwacji produktów.

W łatwy sposób można dokonać zwrotu i reklamacji towarów. 

 

Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Nie, nie trzeba się rejestrować, by złożyć zamówienie.

Po wejściu do koszyka wybierasz opcję: przejdź dalej 

Klikasz opcję: Zmów bez rejestracji 

 

Nie mogę się zalogować. Nie pamiętam hasła lub system nie loguje mnie po wpisaniu danych.

Proszę skorzystać z opcji "Nie pamiętam loginu lub hasła" na stronie logowania.

W razie dalszych pytań, pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt emailowy: kontakt@nastrychu.pl - pomożemy zresetować hasło.  

Nie ma możliwości zmiany loginu do konta. 

 

Gdzie sprawdzę status zamówienia?

Jeśli jesteś zarejestrowany, informacje znajdziesz w zakładce: Twoje konto. 

Informacje o zmianie statusu zamówienia są automatycznie wysyłana e-mailem na adres podany podczas składania zamówienia.

 

Masz inne pytania? Prosimy o kontakt e-mailowy: kontakt@nastrychu.pl 

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel