Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Zwroty i reklamacje

Jak postępować w przypadku, gdy chcesz zwrócić nieużywany produkt?

Posiadam konto w sklepiku

  1. Zaloguj się w zakładce "Twoje konto" - kliknij obszar "Zwroty towarów",
  2. Kliknij opcję- "dodaj zwrot ",
  3. Wybierz zamówienie, z którego chcesz zwrócić towar/y,
  4. Wybierz towary do zwrotu,
  5. Potem postępuj zgodnie z kolejnymi krokami, przez które przeprowadzi Cię system.

Nie posiadam konta w sklepiku

  1. Wypełnij formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj,
  2. Zapakuj i zabezpiecz towar do zwrotu,
  3. Odeślij nam towary na nasz adres:

         ArteSania Sp. z o.o. 

         ul. Tysiąclecia 36/15

         05-400 Otwock

Jak postępować w sytuacji, gdy chcesz coś reklamować?

Posiadam konto w sklepiku

  1. Zaloguj się zakładce "Twoje konto" - kliknij obszar "Reklamacje towarów"
  2. Kliknij opcję- "dodaj reklamacje ",
  3. Wybierz zamówienie, z którego chcesz reklamować towar/y,
  4. Wybierz towary do reklamacji — klikając w znaku "+" który znajduje się obok tabelki określającej ilość towaru,
  5. Potem postępuj zgodnie z kolejnymi krokami, przez które przeprowadzi Cię system.

Nie posiadam konta w sklepiku

1. Napisz do nas e-maila na: kontakt@nastrychu.pl 

w mailu zawrzyj informacje takie jak: 

  • numer zamówienia/imię i nazwisko zamawiającego 
  • opis problemu — podaj powód reklamacji 
  • zdjęcia pokazujące wadę/usterkę

Te pierwsze kroki znacznie usprawnią pierwszy etap reklamacji. 

 Masz inne pytania? Prosimy o kontakt e-mailowy: kontakt@nastrychu.pl 

pixel