Faktury

UWAGA! Bardzo ważne — jedno konto w sklepiku odpowiada jednej firmie. Jeśli chcesz otrzymać fakturę na inne dane — zarejestruj nowe konto. 

 

Faktury dla placówek oświatowych i innych - z opcją nabywca/odbiorca.

Realizacja zamówień dla placówek wygląda u nas następująco:

  1. Złożenie zamówienia na stronie nastrychu.pl ze wpisaniem pełnych danych do faktury i wysyłki. Jeśli na fakturze ma być nabywca i odbiorca — proszę wpisać pełne dane w komentarz do zamówienia.
  2. Prosimy o wpisanie w komentarz do zamówienia, że potrzebują Państwo fakturę do opłacenia. 
  3. Na wpisany podczas składania zamówienia adres e-mail wysyłamy fakturę do opłacenia.
  4. Po otrzymaniu pełnej wpłaty realizujemy zamówienie. Regulaminowo w ciągu czterech dni roboczych jednak jesteśmy znani z błyskawicznych wysyłek — wysyłamy paczki nawet w tym samym dniu od zaksięgowania wpłaty, zależnie od godziny dotarcia wpłaty. Nie realizujemy nieopłaconych zamówień.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Jak to zrobić?

Do każdego zamówienia w naszym sklepie wystawiamy fakturę na dane, które zostaną wpisane podczas składania zamówienia. Faktury wysyłamy drogą elektroniczną na wskazany w zamówieniu adres e-mail. 

Chcę otrzymać fakturę proforma. Jak to zrobić?

Faktura proforma wystawia się automatycznie po złożeniu zamówienia.

Znajduje się w zakładce "Twoje konto", w module zamówień. 

Po kliknięciu - bieżące zamówienie - należy przewinąć stronę do "Dokumenty wystawione dla tego zamówienia " zaraz przed podsumowaniem.

Należy pamiętać o wpisaniu pełnych poprawnych danych podczas rejestracji lub uzupełnić je (przed złożeniem zamówienia) w zakładce „Twoje konto” w module "Dane osobowe" po zalogowaniu się do sklepu.

Wpisanie danych w komentarzach do zamówienia nie sprawi, że pojawią się one na proformie, dlatego jeśli potrzebujesz faktury proforma z danymi nabywca/odbiorca trzeba taką informację umieścić w komentarzu przy składaniu zamówienia. 

Chcę złożyć zamówienie, które będzie prezentem. Czy mogą Państwo nie dołączać paragonu?

Polskie prawo wymaga wystawienia dokumentu sprzedaży - paragonu lub faktury. Jesteśmy zobowiązani go wystawić, lecz dokument wysyłamy drogą elektroniczną, zatem w przesyłce go nie będzie. 

Masz inne pytania? Prosimy o kontakt e-mailowy: kontakt@nastrychu.pl 

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel