Faktury i paragony

Bardzo ważne - jedno konto w sklepiku odpowiada jednej firmie. Jeśli chcesz fakturę na inne dane - zarejestruj nowe konto. 

 

Faktury dla placówek oświatowych i in. z opcją nabywca/odbiorca.

Realizacja zamówień dla placówek wygląda u nas następująco:

1. Złożenie zamówienia na stronie nastrychu.pl z wpisaniem pełnych danych do faktury i wysyłki. Jeśli na fakturze ma być nabywca i odbiorca - proszę wpisać pełne dane w komentarz do zamówienia.
2. Prosimy o telefon na numer +48 726880988 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-15:30) lub wiadomość e-mail, że potrzebują Państwo fakturę do opłacenia. Komentarze do zamówień czytamy podczas realizacji, więc informację o wcześniejszym wystawieniu faktury prosimy zgłaszać telefonicznie lub mailowo. W normalnym trybie wydrukowana faktura jest dołączana do paczki.
3. Na wpisany podczas składania zamówienia adres e-mail wysyłamy fakturę do opłacenia.
4. Po otrzymaniu pełnej wpłaty realizujemy zamówienie. Regulaminowo w ciagu czterech dni roboczych jednak jesteśmy znani z błyskawicznych wysyłek - wysyłamy paczki nawet w tym samym dniu od zaksięgowania wpłaty, zależnie od godziny dotarcia wpłaty. Nie realizujemy nieopłaconych zamówień.

 

Chcę otrzymać fakturę VAT. Jak to zrobić?
Należy uzupełnić dane w ustawieniach konta* lub podać je podczas składania zamówienia w miejscu na dane do faktury i zaznaczyć fakturę podczas składania zamówienia. Jeśli dane firmy (z NIPem) są podane - wystawiamy fakturę.

Chcę otrzymać fakturę imienną. Jak to zrobić?
Zaznacz "faktura" podczas składania zamówienia i podaj w komentarzu do zamówienia informację, że faktura ma być imienna.

Chcę otrzymać fakturę proforma. Jak to zrobić?
Faktury proforma wysyłają się automatycznie po złożeniu zamówienia. Znajdują się w zakładce "Twoje konto", w module zamówień, po kliknięciu w bieżące zamówienie należy przewinąć stronę do "Dokumenty wystawione dla tego zamówienia " zaraz przed podsumowaniem. Należy pamiętać o wpisaniu pełnych poprawnych danych podczas rejestracji lub uzupełnić je (przed złożeniem zamówienia) w zakładce „Twoje konto” w module "Dane osobowe" po zalogowaniu się do sklepu. Wpisanie danych w komentarzach do zamówienia nie sprawi, że pojawią się one na proformie.

Chcę złożyć zamówienie, które będzie prezentem. Czy mogą Państwo nie dołączać paragonu?
Polskie prawo wymaga wystawienia dokumentu sprzedaży - paragonu lub faktury. Jesteśmy zobowiązani go wystawić i dołączyć do zamówienia. Paragony (lub faktury) są zawsze dołączane do zamówienia.

Masz inne pytania? Prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel