Faktury i paragony

Chcę złożyć zamówienie, które będzie prezentem. Czy mogą Państwo nie dołączać paragonu?
Polskie prawo wymaga wystawienia dokumentu sprzedaży - paragonu lub faktury. Jesteśmy zobowiązani go wystawić i dołączyć do zamówienia. Paragony (lub faktury) są zawsze dołączane do zamówienia.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Jak to zrobić?
Należy uzupełnić dane w ustawieniach konta* lub podać je podczas składania zamówienia w miejscu na dane do faktury. Jeśli dane firmy (z NIPem) są podane - wystawiamy fakturę. Jeśli chcą Państwo fakturę imienną, należy podać tę informację w komentarzu do zamówienia podczas jego składania.
* Po zalogowaniu należy wejść w zakładkę "Moje konto" i pod napisem "Adresy" kliknąć w "Przejdź do edycji adresów". Następnie edytować istniejący już adres lub dodać nowy. Można wybrać inny adres do wysyłki i inny do faktury.

Chcę otrzymać fakturę proforma. Jak to zrobić?
Faktury proforma wysyłają się automatycznie po złożeniu zamówienia. Znajdują się w załącznikach w potwierdzeniu zamówienia (e-mail wysyłany na adres podany podczas rejestracji). W związku z tym, że faktury proforma są generowane automatycznie, należy pamiętać o wpisaniu pełnych poprawnych danych podczas rejestracji lub uzupełnić je (przed złożeniem zamówienia) w zakładce „Moje konto” po zalogowaniu się do sklepu. Wpisanie danych w komentarzach do zamówienia nie sprawi, że pojawią się one na proformie.

 

Masz inne pytania? Prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel